Tvättdax.

Inget jag känner för direkt, men ett måste. Önskar att jag hade en såndär minitvättmaskin och torktumlare i mitt badrum. Det hade fått plats då jag har ett onödigt stort duschutrymme. Men nu väntar jag på mitt badkar (fick det i tjugoårspresent, men det som får plats i mitt badrum fanns bara i svart, och det vill jag inte ha), så det går inte..

Var på Myrornas och Emmaus idag. Hittade absolut ingenting. Däremot fick jag köpt mig en ny tröja på Weekday. Har märkt att de flesta av mina plagg (som inte är second hand) är från MTWTFSS. Helt klart favoritmärket. Snygga, sköna och relativt billiga plagg. Precis som det ska vara med andra ord.

Tänkte skriva att ni kanske får se bild senare, men jag låter bli. Eftersom det högst troligt inte blir så... Så är det när man avskyr spegelbildmedblixt-bilder och har varken stativ eller personlig fotograf...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0