Whaajjj?

Förra året köpte jag en panelgardin i en butik i stan. Jag köpte alltså bara en för att jag av någon anledning tänkte ha den som en löpare. Och det är det jag använt den till sen dess, en bordslöpare vikt dubbel för att den är för lång. Fråga mig inte varför jag skulle ha den som det.. tyckte väl att tyget var snyggt eller något.

Härom dagen funderade jag på gardiner till storarummet. Vill ha en gardin med färg i dom accenterna resten av rummet är i. Och då slog det mig - min löpare! Varför i hela friden har jag inte tänkt på den tidigare, att ha den som gardin? Det ÄR ju till och med en gardin. Den är ju inte superduper snygg, men och andra sidan kommer jag förmodligen aldrig hitta någon färgglad gardin som jag tycker om.

Besökte butiken jag köpte den i, igår. Fick då veta att den utgått ur sortimentet men att dom skulle höra med kontoret idag och se om det fanns någon kvar. Fick samtal från dom för en stund sedan och givetvis finns det ingen kvar!

Nu när jag äntligen lyckats komma fram till en gardin som faktiskt funkar så FINNS DEN INTE. Och jag kan ju inte bara ha en hängandes...

Craap.


 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det är verkligen svårt! Man skulle göra en egen liten bok med maträtter som man gillar, så kman man slumpa fram en viss maträt ;D haha

2009-11-18 @ 18:15:39
URL: http://hestjenny.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är verkligen svårt! Man skulle göra en egen liten bok med maträtter som man gillar, så kman man slumpa fram en viss maträt ;D haha

2009-11-18 @ 18:15:42
URL: http://hestjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0