Brougsen.

Hade jag skrivit det här inlägget för en kvart sedan, innan jag gick upp till trebutiken för att få reda på pinkoden jag lyckats glömma av, så hade jag endast skrivit gott om mina nya skor.

För dom är otroligt fina, precis som jag vill att dom ska se ut, så jag var ju självklart överlycklig när jag fick hämtat dom i morse innan jobbet. Satt här med dom på och dom kändes skitbra. Kände mig ganska så lycklig faktiskt. Av ett par skor. Har ju letat efter ett par sådana här i evigheter!

Men sen så skulle jag som sagt gå upp till trebutiken. Och då var mina tankar inte lika glada längre. För saaatan vad ont jag fick i hälarna. Skoskav utav bara fan.

Nu hoppas jag innerligt att det hela handlar om att jag inte vant mig vid skon, och att det så småningom går över när jag gått in dom. Annars blir jag sjukt besviken...
 


Kommentarer
Postat av: malin

upp med bild!:)

2009-10-15 @ 15:21:49
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: tack självdu.

hur ser din fredag ut imorgon :)?

2009-10-15 @ 19:32:23
URL: http://sofieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0