Dagen är emot mig.

Idag har inget varit på min sida;

Simningen imorse till att börja med. Hade glömt kvittot hemma och fick betala 50 jävla kronor för att simma i 40 minuter, jag hade ingen plattång med mig och Andrea hade glömt sitt smink. Dvs, jag såg ut som ett lik. Jag hängde inte med ett skit på dom extra föreläsningarna vi hade idag så jag höll på att somna var femte minut. När jag kommer hem för att betala räkningarna ser jag ett oöppnat kyvert från radiotjänsten. Öppnar då och ser att jag fortfarande inte betalat tv-avgiften (det blev nämligen strul första gången jag skulle betala in den också). Det har jag ju för i helvete visst, tänkte jag. Men nehe då! Går in och kollar på min bank och ser då att jag skrivit in FEL inbetalningsdatum. Bytt plats på månad och dag. När var förfallodagen för den här påminelsen? Jo, för mer än tio dagar sedan. SKITKUL. Sen när jag kollar mailen ser jag att jag fått svar från cdon, angående min kursbok som ännu inte kommit. Skrev nämligen ett hatmail imorse för att jag fått ett mail om att den var YTTERLIGARE försenad. Ja, då har dom avbeställt min order bara för att dom inte vet när dom får in den. Så jag har alltså inte den viktigaste boken till tentan som är om mindre än två veckor!

Och nu ska jag sätta mig med en uppgift i skolan som ska vara inne om en halvtimme, om saker vi inte kom fram till på diskussionen igår. Och plugga utöver det, givetvis...

Jävla skitdag.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackare! det är tur att du har mign /okänd

2009-10-24 @ 10:57:46
Postat av: Sandra Dermark

Svar ANDREA: Det där med ip-adress är inte så dumt du ;) Ja, vad skulle jag gjort utan dig!?

2009-10-24 @ 11:20:09
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0