Nudist, javisst.

Tittade lite på Fråga Olle ikväll. Handlade om att ha sex utomhus, "dogging" och annat..

Kom fram till en sak; Nästa år ska det fanimig besökas en nudiststrand!

Inte för att det var det veckans dokumentär handlade om, men ja, det hade faktiskt varit kul. Att se hur det är åtminstone. Det är inte så att jag vill visa upp mig naken, eller se andra nakna. Men jag går ju alltid halvnäck här hemma och att bada näck är ju nått av det härligaste som finns, så varför inte? Och det måste vara otroligt skönt, befriande kanske till och med, att kunna gå på en strand utan att folk ska hålla på och granska och analysera ens kropp. För jag tror faktiskt att folk är mindre dömmande på en sådan strand än på en vanlig. Faktiskt.
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah gissa vem som hamnade på det i grekland?

2009-10-15 @ 09:34:00
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Sonja

Men jag fattar inte. Hur kan du tro att folk är MINDRE dömmande på en sån stand? Man kan ju inte bli mer utblottad än så. klart folk dömmer en mer där.

2009-10-15 @ 10:18:52
Postat av: Sandra Dermark

Svar Sonja: Det tror jag absolut inte. För att folk ens ska våga vara nudister, besöka nudiststränder, så har dom förmodligen förlikat sig med sina kroppar. Accepterat sina fördelar och brister. Annars hade dom aldrig varit nudister, just på grund av det du säger - Man kan inte vara mer utblottat än så. Man är ju helt naken för guds skull! Därför tror jag också att dessa människor accepterar andra hur dom ser ut. Tjocka, smala, långa, korta, kaggar, hängpattar, ja allt.. En förutfattad mening kanske, men jag kan tänka mig att dessa människor är väldigt "naturliga" av sig, "jag älskar alla" ungefär.. Know what I mean?

2009-10-15 @ 10:49:27
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, herregud.

2009-10-15 @ 15:22:55
Postat av: Sandra Dermark

Svar SAMUEL: Ja, herregud. Ja.....

2009-10-16 @ 17:25:44
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0