Reklamer..

.. som inte får mig att vilja slå sönder teven:

1. Ica-reklamerna - Kan vara rätt roliga ibland. (Bortsett från den allra senaste, fattar inte poengen med den. Hoppas fan att nästa del blir bra, annars blir jag bara irriterad)

2. Ikea-reklamer - Brukar alltid vara snyggt gjorda. Den enda reklam jag tycker är rent ut sagt, bra.

3. Reklam för välgörande ändamål - Just av den anledningen.

Glömt någon?

Resten.. Ja, gud ja. Tandkrämsreklamer, smink, hårfärg, elektronik, telefoni (bortsett från Telia när gubben är med), mat.... Ja, det finns en jävla massa reklamer och alla är dom lika värdelösa.
 
Nytänk, TACK!
 


Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag tror inte att ICA på något sätt vill vara kränkande eller fördomsfulla. Tror dom är betydligt mer rädda om sitt rykte än så! Men en fortsättning följer och förhoppningsvis är den välmenad och bra!



Ha en fin dag!

2009-10-13 @ 11:53:09
URL: http://nicnors.blogg.se/
Postat av: Nicole

Precis!! Helt rätt... :-) We´ll see!!

2009-10-13 @ 12:13:16
URL: http://nicnors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0