Singin' in the rain.

Nej, det kan jag inte påstå att jag gör. Dels för att jag aldrig (aldrig) sjunger, och idag regnar det inte.. Än så länge.

Men vi såg den musikalen på kursen idag. Blev ganska positivt överraskad ska sägas. Har aldrig velat se den på grund av att den enda scen jag sett ur den tidigare, är just den då han sjunger i regnet. Ganska avskräckande för en som inte är så förtjust i musikaler. Men den var helt okej!

Innan dess parkerade jag baken på en av Espresso Houses fotöljer och läste lite filmhistoria. Sen kom även Andrea förbi för lite skitsnack. Otroligt trevligt.

Nu sitter jag här och är lite smått förbannad, med en gnutta panik. Den viktigaste boken vi ska ha i kursen beställde jag för över tre veckor sedan. Har jag fått den ännu? Nej, självklart inte (fan ta cdon.com), och tentan är om TRE VECKOR!
 
Får jag den inte imorn ska det ringas och skällas.
 


Kommentarer
Postat av: Anna

ja riktigt underbar, vill verkligen ha hennes grejer <3

2009-10-12 @ 20:23:05
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: Charlie

då är vi två som gillar inredning! :)



du borde ha rött läppstift oftare hihi..



tack för kommentaren, verkligen och jag lägger till dig i bloglovin för hålla lite koll på dig!

2009-10-12 @ 20:56:56
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0