Torsdag afton.

Viiiilken trevlig kväll jag hade!

Jag och några från min basgrupp i kursen bestämde oss för att diskutera veckans frågor över några öl. Lite roligare än att sitta i skolan. Och jag kan säga det, vi har nog aldrig varit så kreativa som denna gång. Det var verkligen skittrevligt, och personerna i gruppen är så jävla härliga. Är otroligt glad över att jag hamnade i den gruppen. Måste absolut göras om! (Och då får gärna en annan herre vara med också..)

Nästa vecka lär det bli en del filmtittande då Joel ska ta med massa filmer han har hemma, som jag vill se men inte har sett (skämmigt att jag inte sett en del av dom kan jag tala om), och det ser vi framemot!

Ganska så jobbigt att gå upp i morse. Veckans simtur med Andrea, och inte ska den försvinna bara för att man kommer hem på natten. 2000 meter blev det denna gång. Otroligt skönt! Blev ett ganska abrubt slut dock, men det har ju sina förklaringar.. Andrea då, min lille guldfisk. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0