Torrt vare.

I know, I know.. Har haft fullt upp med jobb och annat.

Läste att Stinalee blivit mamma. Grattis till henne får man väll säga. Inte för att jag läser hennes blogg, vet hur hon är osv, men alla som blir mamma/pappa förtjänar helt klart ett grattis.

Drömde faktiskt att jag var med barn härom natten. Tvillingar. Och det var inga Noel och Mathilda i magen, namn jag bestämt mig för länge sedan att mina barn ska heta (som jag förövrigt är osäker på numera av olika skäl). Utan en Ceasar och Aurora..? Lustigt. Iallafall.. när ungarna väl skulle födas var det två maneter som kom ut.. Och det var ju inget konstigt med det inte. Snabbt och smidigt gick det också.

Älskar att drömma. Allt blir så jävla konstigt om man vill. Och även i en dröm kan känslan av att ha bullar i ungnen vara otroligt trevlig. Faktiskt.
Som den drömmen jag hade i början på gymnasiet då jag fick en liten tös. Att jag skulle gå ut med en unge i famnen på studenten var inte helt otänkbart just då. En sån barnkänsla fick jag av den drömmen, och den höll i sig länge ska sägas.

Nu kan jag väll bara säga tack och lov att det aldrig blev så.
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Noel vet du att jag har paxat!

2009-09-25 @ 01:08:49
URL: http://gohappyfeellucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0