Godmorgon.

Nu börjar jag få en lätt ångest över min filmvetenskapskurs. Jag har absolut inte pluggat så mycket som jag borde göra. Inte ens i närheten. Dels för att plugga inte är min grej, men också för att jobb och annat kommit i vägen. Och om en månad är det tenta. Fook.

Nu får jag ta mig i kragen alltså. Det hade ju inte varit särskilt kul att få underkänt i en kurs jag tycker är rolig. Ska säga upp mig från ena jobbet. Det håller helt enkelt inte, även om det är skönt med liten extra pengar i plånkan.

Fick ett oväntat samtal igår. Så idag efter skolan ska jag på en grej. Får se hur det går. Förväntar mig absolut ingenting. Det sämsta man kan göra är att ta ut något i förskott. Men det hade ju varit kul, det hade det..
 

Kommentarer
Postat av: S

Tycker forfarande att det låter lite lurigt, men lycka till!

2009-09-30 @ 15:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0