Jaaa..

Det gick ju som väntat det där, det jag nämnde tidigare. Åt helvete. Varför ska jag alltid bli så sjukt nervös och bete mig som en annan människa i sådana situationer? Jag kan ju, jag vill ju. Men huvudet och handlingarna går inte i ett, om man säger så..

Får besked på måndag. Det är det värsta. Denna jävla väntan! Hellre få skiten kastad i ansiktet med en gång, för nu går jag ju fortfarande omkring med hoppet..

Nåja.

Gick med i Greenpeace idag. Det var någon skön typ som lyckades charma mig.. Förmodligen kommer även denna organisation sluta som med den för kvinnorna i Afganistan. Ett medlemskap på 2-3 månader och sen kommer jag till insikt att jag faktiskt inte har möjlighet att ge dom pengarna jag gör. Är redan med i andra organisationer och plånboken är inte den tjockaste..

Det här får mig att skämmas över mig själv ska ni veta. Fy satan vilken egoistisk människa jag är.

Nu funderar jag på om jag ska ta mig hemåt, eller stanna över hos mor och far. Klockan är en del, är trött och det luktar anus i lägenheten för att jag inte gått ut med källsorteringen på ett antal...veckor. Det låter inte så lockande med andra ord. Kommer dock kunna sova längre om jag åker hem. Men bussresan tar emot alltså.

Jag stannar nog..
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Jag tycker inte att du ska vara besviken om det visar sig att dom inte var nöjda med vad dom såg. Klart att det låser sig när man hamnar i en obekväm situation. Sånt där blir ju lättare när man har lite mer erfarenhet. Du får se det som en bit på vägen. Du vågade ju trotts allt gå dit och försöka, och det är det som räknas. Du ska se att ju fler sådana här saker du går på, destå lättare och mer naturligt kommer det kännas. Vi båda vet att du kan om du vill!

2009-10-01 @ 08:11:27
URL: http://gohappyfeellucky.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Haha, okej. Men känns skönt att alla itne tycker samma på något vis :)

2009-10-01 @ 21:43:30
URL: http://amandastyle.blogg.se/
Postat av: PG

Sandra, du verkar vara lite grisig av dig?

2009-10-03 @ 01:48:25
Postat av: Sandra Dermark

Svar PG: LITE grisig. Jag är oroväckande grisig ska du veta. Men nu är det fint. Om man bortser från gårdagens förfesta här då vill säga :)

2009-10-03 @ 08:44:42
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0