Lättat på hjärtat sitt.

Och det känns bra. Lite dåligt samvete har jag ju givetvis, för att jag dragit ut på det. Men jag är en splittrad människa helt enkelt. Vet varken ut eller in. Iallafall inte när det kommer till sånt här.

Nåja. 

Min tösa har åkt tillbaka till sitt London igen. Mycket tråkigt. Men hon kommer hem i januari? Februari? Och då serni, då ska hon FLYTTA IN HOS MIG! Om hon fortfarande är på vill säga, vilket jag hoppas att hon är. Det kommer bli en aning trångt kanske, med tanke på att det bara är en etta. Men det kommer bli hur kul som helst! Och ett bra alternativ för oss båda. Hon vill inte flytta hem och det blir billigare för mig. Mer pengar till den kommande tågluffen i början bo sommaren. 

Time to go. Ciao.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0