Godafton.

Det blev ingen Morriseykväll igår. Gick aldrig utanför dörren faktiskt.. Istället blev det en heldag i lägenheten med fix och don. Det mesta av dagen gick åt till att fixa med mina gamla fotoalbum som var alldeles för röriga. Men nu har dom tagit plats i hyllan, finally. Synd bara att dom är lite smått trasiga, för fina är dom.

Det är verkligen kul att titta på gamla kort. Även om jag inte såg klok ut i min korta Robyn-frisyr, rutiga byxor, orange-rosa bekini, etc. så älskar jag känslan av att titta på kort, tänka tillbaka och minnas.

Har även kommit fram till tre saker; Att min min jag gjorde i högstadiet när jag ville smaka på något (Malin vet vilken jag pratar om), den hade jag visst redan som ettåring. Jag var en riktig posefucker framför kameran och älskade att vara med på kort (tillskillnad från nu) och jag var en riktig liten spextjej i mina ungar år. Det kan man inte tro va.. haha.

Idag har jag varit på bio med Linnea. The Ugly Truth såg vi. Var inte så jätte sugen på den filmen, finns mycket annat jag gärna hade sett på bio nu. Men syrran fick bestämma, givetvis. Och jag blev positivt överraskad ska sägas. Iallafall i två scener då jag vek mig av skratt.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

2009-09-14 @ 17:02:27
Postat av: Malin

HAHA den minen! Jag känner till den så väl ;) klockren alltså.

2009-09-14 @ 17:03:08
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0