Heelo.

Jag tog mig upp för backen. Men gud så jobbigt det var! Det var inte förräns i sista backen jag kom på att man faktiskt kan ställa sig upp och cykla...

Hade en mysig kväll med systern igår. Tittade på film, käkade morötter med dipp och annat gott. Efter att päronen kommit hem åkte jag in till stan för att möta upp Andrea och andra på Pustervik. Hans skulle spela med någon ny kille och jävlar vad bra det var! Killens röst gav en lite smått gåshud. Resten av kvällen var dock inte lika trevlig. Var riktigt seg och dessvärre drog jag ner Andrea i mitt opeppa tillstånd. Sorry.

Ikväll är det Morriseykväll på Haket. Ett ställe jag ratade första och sista gången jag satte min fot där, för drygt två årsedan. Men klubb Saturn verkar vara en rätt bra klubb faktiskt. Iallafall när jag läste om vilken musik dom brukar spela. Oasis, Stone Roses, Smiths, Ladytron, etc. Ska nog ge det en chans till. Kanske redan ikväll. Om någon är sugen på att dra dit vill säga.
 

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Sv; tack för kryapådig-hälsningen!



Ja om de spelar sådan musik så måste du nog ge det en andra chans! Önskar att det fanns något uteställe här som spelade bra musik...

2009-09-13 @ 06:43:51
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: malin

ja denverkar skitgo! stort behov av sånt. vill haaaaa

2009-09-13 @ 17:29:52
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0