A good day.

Och än är den inte slut.

Den började med, efter en natts otroligt god sömn, att jag och Sara insåg att vi inte ställt om klockan till London-tid och hade ytterligare en timma på oss att umgås innan hon skulle till jobbet. Det blev lite stros i covent garden och second hand-shopping. Sedan satte jag mig i Hyde Park och läste en bok, skrev på ett manus, lyssnade på Zeppelin och annat genialt, och hade det allmänt jävla gött. Fick sällskap av en snubbe efter ett tag. Skittrevlig, höll på med film och jobbade som mäklare av något slag. Sen började han dock bli lite närgången och då var det dags att spela lite teater. Men inte fan tyckte han att det gjorde något att jag hade "pojkvän sedan sju månader tillbaka", utan istället började han snacka sex och annat oskönt.
'
Well. Han kommer förmodligen kunna fixa en flat till mig och töserna när vi flyttar, och det är ju bra.
'
Nu sitter jag i Saras säng, lyssnar på Iggy Pop och väntar på att klockan ska bli mera så jag kan vandra iväg för att eventuellt dricka guinness med henne ikväll.
'

Kommentarer
Postat av: UNIQUE REBEL

Sv: Ja visst är den! =)

2010-04-29 @ 13:39:34
URL: http://uniquerebelism.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0