Det är inte möjligt.

Gårdagen bjöd på, förutom en helvetes blåst, två timmars promenad och sedan fika med Andreá i mina trakter. På kvällen blev det mysig förfest hos Jennifer, Kellys och slutligen efterfest hos mig. Eller det var inte mycket till fest, men det var otroligt trevligt. Somnade som små bebisar i sängen min i morse.

Konstigt nog är jag inte skittrött, vilket jag borde vara med tanke på de få timmarna jag sovit. Men det är väl tur det då jag om tio minuter ska åka till morfar.

Just det. Ni vet "Björnen sover".. Har i hela mitt liv trott att man sjunger "han är inte farlig, bara man är vanlig" men NEJ...?! Inte konstigt att jag funderat över logiken i den visan...

Hatar när man som äldre inser att man missuppfattat ord i låtar osv.
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, då har jag också sjungit fel i alla år.

2010-04-19 @ 17:51:03
Postat av: Sandra

Svar Victoria: Jasså!! Man känner sig lite smådum efter detta, haha.

2010-04-20 @ 00:59:04
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Anonym

ANKI WOHOO

2010-04-20 @ 17:31:05
Postat av: Sandra

Jag tror INGEN förutom du vetat om att dom sjunger "ankliv". Till mitt försvar säger jag att jag ogillade programmet skarpt.

2010-04-21 @ 10:58:51
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0