En livsnjutare.

Tog en omväg påväg till personalmötet förut. Att sitta länge på en buss med Zeppelin i lurarna gör mig absolut ingenting. 

Från bussen såg jag en stilig äldre herre sitta ensam på en bänk intill en stor gräsplätt med solen i ansikten och godispåsen i handen. Och det det såg fan helt underbart ut.

Kan inte sätta fingret på varför den synen gjorde mig så glad. Kanske för att jag kan se framför mig hur den här mannen stilat till sig en söndagseftermiddag, gått ut på en liten promenad och valt ut en bänk på en fin plats där han kan sitta ner och avnjuta sin nyinköpta gottepåse i solen, och bara ha det jävligt gött.

Så behöver det givetvis inte ha gått till. Men jag tror det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0