Ett gäng bitterfittor.

Någon kom på den geniala idén att starta en bokcirkel i helgen.

Sagt och gjort! Matilda, Therese, Julia och Jenny lämnade precis hemmet mitt efter ett par timmar med kaffe och intressanta samtalsämnen. Blev inte så mycket snack kring boken, Bitterfittan (passande bok just nu..), men otroligt trevligt var det iallafall.

Tidigare idag åkte jag iväg till Myrorna för att leta efter fynd. Ser mina drömmars fotölj för 180 kr (!!!). Grön, gammal och med rosmotiv. Men givetvis stod det SÅLD på baksidan av lappen. Så jävulskt irriterande.. Men den sura minen vände då jag av ren slump råkar hitta en grön arméjacka på vägen ut. Såg förjävlig ut på, men efter lite fix och don ska den nog kunna bli snygg. Att den kostade 60 kr var heller inte helt fel.

Kanske slänger upp en bild när den är klar..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0