Turist, ja visst..

Om en människa hade förföljt mig idag hade personen undrat vad fan jag höll på med. Eftersom jag gick och gick och gick, utan att ha en aning om vart jag gick någonstans, i hopp om att hitta en tub... Men jag lyckades till slut, haha.

Har märkt att det som intresserar mig på shoppingfronten här i London, inte är kläder/skor och annat, som det egentligen borde vara med tanke på att det finns så jävulskt mycket mer och snyggare saker här. Utan skivor, filmer och bilder på geniala band och människor. Skulle kunna stå i timmar och bara leta, hitta och tillslut köpa. Ska dock försöka hitta lite i klädväg också. Måste ju passa på när utbudet hemma är fullkomligt värdelöst.
'
Alltså, jag kan inte beskriva den lyckan jag känner när jag kliver in i en butik med snygga kläder, bra musik i högtalarna och vackra butiksbiträden. Är det möjligt?? Det existerar inte hemma. Ett av alla dom skälen till varför jag vill flytta hit. Folk tycker om samma saker som jag, är som jag, är som jag VILL att dom ska vara.
'
Synd bara att töserna inte är här. Vi hade haft det så sjukt roligt.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0