Uppsatsölen.

Uppsatsöl igår. Varför jag var med kan man ju undra eftersom jag inte ens skrev uppsatsen, men det var kul att träffa nya och gamla kursare. Blev en helkväll på Kellys och vi hade det skittrevligt.

Ångrar att jag inte skrev uppsatsen måste jag säga. Jag hade ändå två helt okej frågeställningar som jag hade tyckt varit intressant att forska vidare kring. Skitsamma om den inte hade blivit bra, man har ju en evighet på sig att få G.

Skulle istället ha en produktiv månad. Åt helvete med den gick det ju. Har inte gjort ett jävla dugg den här månaden...?

Nåja.

Nu ska jag iväg och röra på fläsket. Friskis eller joggingtur vid skatås, det är frågan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0