Jisses.

Lyckad gårdagskväll måste jag säga. Först var det förfest hos mig med egentligen alldeles för mycket människor, men det var trevligt. Sedan blev det några timmar på nef där det dansades till usel musik, och kvällen avslutades med en skedvariant i sängen min, med Andréa, Therese och Henke. Gött.

Lite lustigt att jag stötte på en gammal vän till exet på nef. En standardreplik hos hans föredetta vänner verkar vara "han är skyldig mig pengar"...

Konstaterade att jag såg ut som en pundare förut, vilket jag har gjort hela dagen. Ringarna under dom blöta ögonen och den jävulska förkylningen har gjort att jag sett förjävlig ut rent ut sagt, haha. Det är en sak om man ser ut som ett ras och folk undrar vad i helvete man har gjort, klockan tio på morgonen, men inte sju på kvällen...

Slänger nog upp lite bilder imorn.

Från kvällen alltså..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0