Feel so good.

Bortsett från det vanliga som ofta lyckas fucka upp mig på helgerna, som även kan påverka mitt humör lite smått, så var det överlag en trevlig kväll!

Fick tyvärr inte se pojken med de fina ögonen, men däremot såg jag ett nytt skägg.

Trött från igår. Hade gärna stannat hemma hela dagen framför en film, lite The Who och The Brian Jonestown Massacre och ätit typ... nektariner, men istället sitter jag på allum och försöker komma på något att fördriva sista timmen med.. Som att kolla pallar/fåtöljer på blocket, vinyler på tradera och läsa gp..

Frågan är om jag ska tralla hemåt efter jobbet eller åka till mor? Antar att kyl och frys ekar och är nog lite för lat för att handla idag..
 


Kommentarer
Postat av: Någon som undrar...

vad är dte som vanligen "fuckar" upp dina helger undrar jag? blir mycket nyfiken angående just detta.. är dte en kille? eller kanske någon sur kompis?

2010-08-09 @ 17:57:44
Postat av: Sandra

Svar: Nop, har stökig kropp, invärtes, så att säga..

2010-08-09 @ 19:35:52
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0