Nu mår hon.

Vet inte om jag ska tycka att det är lustigt eller tragiskt hur beroende man är av internet. Mor, far och syster är på gotland och tog mitt internet med sig (kanske är därför jag sitter på allum och jobbar och tycker att det är helt okej för en gång skull). Det jobbigaste är att jag inte kan använda spotify, och som jag tidigare har nämnt är skivsamlingen på skämsmössenivå..

Det har varit full rulle hela helgen.

I fredags blev det förfest hemma hos Ella i hennes otroligt mysiga lägenhet och sedan båten. Har inte varit där på skitlänge och till en början förstod jag varför. Men tro det eller ej, precis när vi tänkte gå så blev det trevligt. Så det blev en helkväll. Kul att stöta på gamla klasskamrater man inte sett på evigheter också.

Gårdagskvällen bestod av en väldigt trevlig födelsedags/utflyttningsfest hos Rebecka och sedan rio rio. Även den här utgången var lyckad. Bra musik, fina vänner och skönt folk.

Och ja, har sagt det förut men säger det igen; mörkt hår och ljusa ögon, fan vad fint det är!
   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för mig heller. Vill spy på det blå. :P

Ja shitt vad man är beroende av internet.

2010-08-02 @ 10:18:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0