Ultimate Satisfaction.

Har sett massvis av bra band, umgåts med vänner från alla möjliga håll, sett många vackra pojkar, druckit (för lite) öl, dansat som en lunatic till hey boy hey girl, rökt på tok för mycket, sovit för lite och haft det helt jävla underbart.

Bear In Heaven, Iggy och Chemical Brothers var utan tvekan det bästa, finns inga ord!

Missade tyvärr en del band jag ville se då det krockade med annat och för att det var helt omöjligt att komma in på klubbspelningar om man inte gick tidigare från festivalområdet, ölen var skämsmössedyr, hann aldrig träffa en person jag ville träffa och det var lite för lite häng med de vanliga töserna, men utöver detta är jag sjukt nöjd!
 
Nu ska jag göra det jag gjort hela dagen, inte ett skit. Imorn börjar mitt vikariejobb och vill gärna vara någorlunda pigg och helst återfå rösten som försvann någon gång inatt bland rök, gap och skratt.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hade också velat se iggy pop :(

2010-08-15 @ 20:04:00
Postat av: Sandra

Svar: Synd att du missade det, för han var helt lysande!

2010-08-16 @ 07:30:27
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0