Veckan.

Har haft en trevlig sådan. Förutom den underliggande ångesten inför mina två tentor jag har imorn och på tisdag, som jag knappt har börjat med. Rööv.

(Fick VG på förra tentan såg jag igår, GOTT.)

Har tränat, umgåts med Andrea, varit på pubrunda med favoritdamerna osv.

Gårdagen bjöd på, förutom ett helvetes väder, födelsedagsfirande hos Marcus för honom och Lina, och sedan åkte jag och Therese vidare hem till Fredrik för en fortsatt trevlig kväll med honom, Chrille och Daniel. Vi drack goda saker, spelade spel, lyssnade på musik och hade det allmänt gott.

Alldeles för få timmars sömn inatt, och sen en tur till ikea på det med far och syster... Men nu har iallafall en hylla ersatt mitt fruktansvärt fula skrivbord jag hade tidigare. Och lite grönt och annat fick följa med hem också.

Det går framåt i min lilla lya, skönt.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0