Fredag kväll.

Jag och några damer (även min Sara som är hemma i Sverige ett par dagar, KUL) åkte hem till Björn för lite förfest. Efter öl, musik, och trevliga samtal åkte vi vidare mot järntorget. Det var tänkt att vi skulle på Balkan beat party, men vi kom in till stan så sent så det blev Pustervik istället. Inte så jävla bra musik, men med trevligt sällskap och skäggiga karlar, brukar det mesta gå hem.

Det var jävligt att gå upp imorse, men är otroligt glad att jag gick på filmen, trots att jag hade god lust att skita i den. The Refuge, sjukt jävla bra! Precis en sådan film jag älskar.

Nu är jag otroligt seg, så det blir en hemmakväll ikväll med film och annat..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0