Idag har jag:

  • Gymmat (ja, det är sant)
  • Köpt årskort på friskis & svettis (kan knappt tro det själv)
  • Suttit på Pustervik och pluggat och druckit kaffe i ett antal timmar med Therese och Victoria
  • Köpt öl till morgondagen
  • Ätit gårdagens rester, dvs tacos
  • Pussat på Baloo, kaninen jag haft sedan jag var elva år och som numera bor här
  • Försökt nå mitt patetiska ex som är ungefär lika mogen som en femåring.. (Alltså, det är inte med nöje jag försöker få tag på dig, om du trodde det? Kan du inte bara SVARA så vi kan få den här skiten överstökad?! Jisses..)

Mycket händelserik dag...

Men imorn blir det trevligheter! Balkan beat party bland annat.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0