En wannabe-brat.

Den här fagra bilden på mig la Malin upp på sin blogg. Skolkortet i nian, och precis som Malin säger så är det så jävla INTE jag det där. På alla vis, men framförallt utseendemässigt.

Alla vet att man i tidiga tonåren är lite smått vilsen och förvirrad i sig själv, men jag var så vilsen man kan bli. I ett år försökte jag vara något jag absolut inte var, nämligen en liten brat. Jag gick i märkeskläder, umgicks med sådana människor, etc. Ja, mitt umgänge just då tyckte märkeskläder var viktigt och det där med att tänka själv hade jag inte riktigt fattat, så jag tog efter. Vad det var för kläder sket jag i, så länge det var Diesel, Levis, Fornarina, osv.

Det roliga är ju att det var så brutalt fula kläder jag gick i, som t-shirten jag hade på bilden nedanför.




/Het tjej.
  


Kommentarer
Postat av: Andréa

lilla mosegos!

2010-01-11 @ 21:53:00
Postat av: ALICIA

sv: ja jag håller med!

dock tycker jag visst att du blir bra på bild :)

2010-01-11 @ 23:17:15
URL: http://unitedstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0