Tentaöl utan att ha gjort tentan..

Trots gårdagens irritationsmoment blev kvällen/natten väldigt lyckad. Först kings med människor från kursen (och Anna, haha) och sedan fest hos Björn med ännu fler kursare. Otroligt trevligt! Kul att prata med folk man tidigare aldrig pratat med. Typiskt att det var sista dagen på kursen dock.. Well, det dracks inte mycket alkohol under kvällen med det dansades hejvillt till all möjlig skit och oskit. Kändes som om det bara var jag, Therese och Anna som såg tjusningen i att dansa till Oasis/Kasabian/Dandy Warhols osv. Särskilt låtar som Plan A. Mest otippat var nog hårdrockarna som fullkomligt älskade Lady Gaga etc. Sjukt roligt. Och ena killen var seriöst en av dom skönaste karaktärerna jag stött på.

Inte alls bra att jag fick för mig klockan tre att jag skulle dygna eftersom jag skulle upp och jobba nu imorse. Så istället för att lägga mig en helt okej tid, och ändå få några timmars sömn, somnar jag runt sex för att jag inte orkar hålla mig vaken längre. På en uppblåsbar madrass dessutom. Men Björn snarkade inte den här gången, så det var rätt lugnt..

Nu är jag så jävla trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Vill inte ens veta hur jag ser ut just nu, men förmodligen är det inte vackert.

Fyra timmar kvar. Fook...
 

Kommentarer
Postat av: tea

sv: haha oh ja ;) fin header du har! vad pluggar du för något? :)

2010-01-16 @ 14:45:55
URL: http://livelove.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag förstår verkligen inte hur du pallar jobba men det är grymt bra. Kommer sova som barnet i kväll.

2010-01-16 @ 19:15:07
URL: http://agaperocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0