Började bra, slutade jag vet inte vad..

Gårdagskvällen var överlag skittrevlig. Matilda, Therese och jag gick till kings och kollade på matchen. Där stötte jag på massa folk jag inte träffat på evigheter, så det var riktigt kul! 

Framför allt att träffa två personer. Eller kul är inte riktigt det rätta ordet, men har fått mer klarhet i saker och ting gällande en viss person. Och fan vad tacksam jag är för det.

Kvällen slutade på Kino. Också trevligt. 

Orkan i huvudet på hemvägen. Visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.. Känslomässig krock skulle man kunna säga, över två helt olika saker. Förvirrad över ena, förbannad över den andra.

Kommer inom kort skriva ett extremt långt inlägg om en person. Kommer inte att uppskattas av personen, eller den andra inblandade, men det skiter jag i. Jag har så jävla mycket att säga om den människan och att skriva det och veta att han kommer läsa det kommer göra mig jävligt gott.
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0