Dåliga vanor, fortsättning.

Ett tillägg på det här inlägget.

Andréa berättade en sak för flera veckor sedan. Något jag tidigare aldrig har tänkt på och som jag inte trodde på när hon först berättade det, men som när jag väl tänker efter inser faktiskt stämmer.

Jag TAR på folk när jag pratar med dom. Klappar på armen, lägger ovansidan av handen på bröstkorgen, osv.

.... ?

Andréa har en teori om att det handlar om att jag vill få det försäkrat att personen jag pratar med lyssnar på mig. Jag tror snarare det handlar om att jag är excalterad över vissa samtalsämnen och visar att jag är med i samtalet. Men jag har ingen aning? Galet är det iallafall.

Jag har aldrig varit en fysisk person, men nu när jag successivt har blivit bättre på det, så går jag fan ALL IN.

Hursomhelst så måste jag ju sluta med det här. Alla uppskattar kanske inte mitt omedvetna tafsande..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0