Död lördag.

Har aldrig varit med om en så här tyst lördagskväll sedan jag började gå ut. Det kändes som om klockan var sju på morgonen och de få personerna som spatserade längs andra lång var på väg hem från efterfest. Kings var det enda som hade öppet, så det blev en öl där med Therese, Sara och Ciro (dom är här på besök, UNDERBART). 

Midsommarafton igår. Den spenderades hemma hos Jenny med henne, Joel och Therese. Åt god mat, spelade spel (förlorade big time. Tyvärr hade jag ingen deckande medspelare att skylla förlusten på den här gången, utan jag är helt enkelt värdelös på frågespel), och hade det skittrevligt. Sedan var det tänkt svartklubb men vi hamnade på en fest i närheten istället. Mycket trevlig kväll!

Nåja. Nu blir det till att titta på filmen med samma titel som min..

(Chrilles lilla Moses bor hos mig just nu medan han är borta. Otroligt fin! Blir nästan lite sugen själv på att skaffa mig en fågel. Ska man?)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0