End of story (snart hoppas jag).

Hade som sagt tänkt skriva ett långt inlägg om nissen jag nämnde nedanför, men har kommit fram till att han inte är värd den tid det skulle ta för att göra det..

Tänkte därför fatta mig relativt kort.

Personen som han påstått ska ha min bas hos sig, har den inte. Den jäveln har alltså pantat den, eller något.. Är det inte sjukt? Fick i lördags även veta en massa andra historier som hände under vårt förhållande, som jag inte redan visste..

Att han var ett otroget litet svin under vårt förhållande fick jag tyvärr reda på efter att jag gjorde slut. Inte av honom själv, utan av andra.. "Varför tala sanning när man kan ljuga och både äta kakan och ha den kvar", det är ungefär så han har resonerat när det gäller hans tre senaste flickvänner. Detta med tanke på att han flörtade och satte på andra under alla tre förhållanderna..

Och det var inte bara när det handlade om att rasta kuken han använde lögnen, utan i alla situationer då den var bekvämare än sanningen. Iallafall under vårt förhållande. (Det lustiga är att han till och med idag när jag pratade med honom, ljög mig rakt i örat. Och samtalet gick till på samma vis som det alltid har gjort, han bytte ämne så fort det blev lite obekvämt..) 

Jag kan också helt ärligt säga att jag hoppas att han har förändrats. Inte ens hans nuvarande flickvän (att hon är tillsammans med honom kan jag dock inte förstå, eftersom han bland annat träffade oss båda samtidigt under flera månader i höstas. Och jag var den som saknade värdighet..?), förtjänar ett sånt svin.

Kan han se sig själv i spegeln undrar jag? Tycker han att han är en bra människa?

Jag förstår varför du har flyttat till alingsås. Det enda du har kvar här är en jävla massa skulder till folk. Jag förstår också varför du behöver tvn på tills du somnar om natten, för utan den hade du behövt tänka, och det hade jag också försökt undvika så mycket som möjligt om jag var du. Det kan inte vara lätt för dig att hantera alla dom där hjärnspökena...

Som en klok person sa i lördags: Jag har haft en av dom värsta pojkvännerna man kan tänka sig, det kan bara bli bättre.

Men lite irriterande är det allt, att jag slösade tre år av mitt liv på ett rövhål. Han har liksom skitat ner min historia. Inget att berätta för barnbarnen precis..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som att han var ett dum i huvudet. men du låter lite svartsjuk och som att du fortfarande älskar honom? HOPPAS INTE!

2010-06-15 @ 13:32:08
Postat av: Sandra

Svar Anonym: Ja det är möjligt, men det gör mig absolut ingenting. För så är defintiivt inte fallet (dessutom råkar jag vara ganska into en annan just nu)..

2010-06-15 @ 16:21:04
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0