Seg söndag..

Är man osvensk om man inte nämner gårdagens giftemål? Kanske, men helt ärligt har jag inte mycket att säga. Har inte varit insatt alls och såg bara några snuttar hemma hos päronen, men det var säkert jättefint och bra. 

Vet inte om mitt ointresse delvis kanske bygger på min irritation kring att det passas på att tjäna extra pengar på sånt här. "Bröllopschoklad" och jag vet inte vad. Men sen så hatar jag ju reklam och allt som gör att folk konsumerar mera...

Nåja.

Helt okej helg. Blev pub både fredag och lördag med trevligt sällskap. Gårdagskvällen blev lite småkonstig dock, på alla möjliga vis, men det var trevligt!

Det som är bra med Göteborgs uteliv är att man alltid stöter på folk man känner. Det dåliga är att man även stöter på folk man ínte vill stöta på..

Det är rätt faschinerande hur hjärnan och hjärtat fungerar måste jag säga. Hur saker och ting kan förändras på bara några dagar, sånt som man inte tror kommer kunna förändras på ett bra tag. Och det känns gott, att det är "över" eller vad man nu ska säga..
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0