Kvällen.

Den började med att jag och min käre vän Andréa satt hemma hos mig och drack öl och vin och käkade mango och nötter. Sedan åkte vi vidare till kings head där Therese och Anna befann sig och fortsatte i samma spår. Redan när jag kom in till kings kände jag på mig att jag skulle träffa David, och vem kommer inte dit strax innan vi skulle gå? Det var riktigt trevligt att få träffa honom och Pontus måste jag säga. Inte träffat David på skitlänge och det är så jävulskt synd eftersom han är en av mina favoritmänniskor (det är förövrigt honom detta inlägg handlar om). Sen begav vi damer oss vidare till pustervik för att lyssna på liveband, tjöta med vänner och dansa.

Höjdpunkten var ändå att jag vid järntorget halv fyra på natten ser honom. Vad är oddsen?

Idag mår jag toppen. Bortsett från att jag ser ut som ett ras, är trött osv. Snart blir det bio med systern min och ikväll blir det eventuellt Oholics.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0