"Fö mmmööckke asså".

/Kenneth Gustavsson.

Haha, om det var illa igår när det var nyplattat osv, ja då kan ni tänka er hur det ser ut nu, efter en natts jävligt god sömn. Hela frillan har liksom.. lyft uppåt några snäpp. (Känner igen det här från när jag klippte tuppkam i åttan.)

Det värsta är inte att det är uppklippt, utan att allt det uppklippta är i olika längd. Men det är väl bara att vänja sig. MEN JAG VILL INTE. Mega-ledsen gubbe..

Nåja.

Blev väckt av Andrea för en timme sen som undrade om jag ville ta en kaffe-promenad i stan denna soliga förmiddag. Och det vill jag ju.
 

Kommentarer
Postat av: björn

Jag har faktiskt varit rakad flertal gånger. Brukar vara nöjd men det ger en framtoning av argsinthet. Du måste lägga upp en bild på nya frillan. Jag tror du överdriver lite med ditt missnöje ;)

2010-03-05 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0