Klubb Boris.

Jag säger då det mina vänner..

Gillar man 60-tal och att dansa till sådant så ska man definitivt gå till klubb Boris när det är.

Att få höra bra musik ute och att få dansa till det, det händer allt för sällan. Och killen som spelade var fullkomligt lysande! Lyckan var total med andra ord, och det spelar liksom ingen roll att man ser ut som en jävla lunatic när man dansar (har fått det bevisat från mina och Andréas dansfilmer) för man har så sjukt kul.

Ja, bortsett från den dyra ölen och att det var tokvarmt, så var det en klockren kväll.
 

Kommentarer
Postat av: Jacob

Håller med! Fantastisk klubb!

2010-05-27 @ 16:12:52
Postat av: Sandra

Svar Jacob: Ja verkligen! Det är precis vad vi behöver i gbg, borde vara oftare :)

2010-05-27 @ 19:00:22
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Ville

yes! det var fint. nästa klubbkväll är tydligen fredag 11 juni.

då blir det dans igen med gäst-djs!



förresten, du hade en fin klänning sist.

2010-06-06 @ 18:09:29
Postat av: Sandra

Svar Ville: Ja verkligen! Har hört detta, en vän ska firas den kvällen men förhoppningsvis får jag med mig folket dit! Vore förjävligt att missa stans bästa klubb :)



Minns inte riktigt vad jag hade på mig, men tackar!

2010-06-07 @ 00:14:43
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0