Knasig vecka.

Åtminstone min dygnsrytm.

Har sovit i ca tre timmar fem av sju nätter den här veckan. Och idag somnade jag elva på förmiddagen och vaknade två timmar senare av att pojkarna gick upp efter extremt många timmars efterfest-häng hos Rickard. Jon hade ju smyglagt sig några timmar tidigare så han var säkert pigg (sjukt kul att Martin trodde att han var iväg och köpte körv), själv ville jag helst teleportera mig till min egen säng och sova till imorgon bitti..

Ja, jag har haft en otroligt bra vecka iallafall.

Känner mig lite smått förvirrad dock. Lite jobbigt, men på något vis gillar jag det. Livet hade inte varit kul om det hade varit enkelt. Know what I mean?
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0