Den sk. dumburken.

Min tv är nog ett av de mest onödiga köp någonsin. Jag har i princip aldrig på den då det mesta som visas är ren skit (särskilt nu när alla ska visa dessa jävla realityserier för att det är billigt att göra och lockar många tittare, hemskt nog) och jag aavskyr reklam. Dumt att bli irriterad i onödan kan jag tycka, och dessutom kan jag se det jag vill se på nätet.

Visst kan en tv funka som substitut för socialt umgänge när man bor själv, att man inte känner sig lika ensam om den står på.. Men jag råkar gilla att vara ensam och jag föredrar musik framför att höra Winfreys röst och pålagda skratt i serier som married with children, alla gånger.

Ska man sälja den kanske?

Eller koppla in datorn till den..? Det måste ju gå..
 


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

haha, vad ska man med en tv tilll när man har datorn?

2010-06-01 @ 13:09:49
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0