Gottede.

Jag drog kanske en förhastad slutsats angående levisshortsen. Efter att ha provat dom ett par gånger hit och dit har jag nu kommit fram till att dom faktiskt är bärbara. Det ser inte förjävligt ut helt enkelt. Kan inte knäppa översta knappen visserligen (eller kan kan jag, men jag vill inte ha dom höga i midjan och jag är väldigt bredhöftad), men det är det ingen som behöver veta! En jeansrumpa har jag ju inte, men det är det jag har mina oversizetröjor till. Perfekt! 

Det kanske är den hårda träningen och bantningen jag hållit på med nu i ett antal veckor som äntligen börjar synas..?

Jag träna? Jag banta? HAHA. Never.

(Sorry Therese R förresten, men titta på tradera, kommer in nya hela tiden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0