Den omtalade tisteln.

Minns ni tisteln jag nämnde för ett tag sedan (den har både blivit högre och fulare nu dessutom)? Grannparet med sin balkong bredvid min, diskuterade den förut vid brunnsparken. Undrade vad fan det var för något och hade olika teorier. Dom visste ju givetvis inte att jag stod bredvid just då, eller att det är min. Tror aldrig jag har hälsat på dom.. Inte förrän dom ser att jag går in i min uppgång fattade dom det. Hahaha.

Ja, den står alltså kvar. Jag orkar inte röra den. Den får helt enkelt vissna och dö. Eller något...

Krukan med en jävlans massa jord i är borta från badrummet nu dock. Jag skulle planterat blommor i den i somras, men hann inte längre än att fylla på lite jord. Som såsmåningom blev överdränkt av vatten på grund av vädret, att det vara nära att tippa över kanten. Så jag ställde den i badrummet så länge, tänkte ta ut den senare. Men så blev det ju inte... Men nu är den borta!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa men visst är den mysig :))

2009-10-26 @ 21:51:27
URL: http://emewulff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0