Jaa..

Medan folk är ute och gottar sig i solen, sitter jag på informationen och gör det jag redan gjort tio gånger, ytterligare en gång. Förjävligt..

Fyra timmar funkar, men sedan börjar det bli tröttsamt. Igår hade jag iallafall sällskap en stund. Älskar samtal med okända människor, framförallt med dom som är väldigt olik mig själv. 

När man sitter här har man ganska mycket tid över till att tänka, och det mesta som cirkulerar i tankbanken just nu är sådant som irriterar mig. Musiken som spelas i högtalarna (får god lust att strypa EMD, idolnissen osv), att jag är luspank, att jag måste köpa dammsugarpåsar, att folk tar en för givet och annat som är allmänt jävla okul.

Glada tankar, tack?

Ska fixa min balkong när jag kommer hem tror jag. Rensa bort fimparna som legat gömda under snötäcket och ta bort den här saken som jag har valt att ignorera under hela vintern och hoppats på att den skulle försvinna av sig själv, men icke. Nu är den visserligen död, brun och ful, men det är nästan ännu värre..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0