Knepig unge #3.

Jag är runt 8 år, det är skoldisco på skolan.

Jag vet inte var mina vänner är, men det är danstävling. En danstävling jag ger mig fan på att jag ska vinna.

Ställer mig längst bak i mina gula shorts och börjar dansa, som aldrig förr. Likt en snubbe på rockkonsert hoppar jag upp och ner och svänger med kroppen och håret åt alla möjliga håll.

Halvvägs in i låten hör jag en röst bakom mig säga "Titta, är inte det där Sandra..?".

Jag vänder mig om, och bakom mig står killen jag är kär i med sin kompis och pekar på mig (även denna gång var det den här huvudvridningen)...

Men det sket jag i. Fortsatte mitt galna dansande.

Och det var det värt! För jag vann. Hela 5 kronor i kiosken...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0